POČETNA
STVARATELJI
O SUSTAVU
POMOĆ
Arhivsko gradivo
HR-HDA-1609 - Republička komisija za iseljenička pitanja Socijalističke Republike Hrvatske (fond)
1 - Organizacija i upravljanje radom Komisije (serija)
4 - Poslovni prostor i oprema (podserija)
/td>
Naziv:
Poslovni prostor i oprema (podserija)
Signatura:
HR-HDA-1609-1-4
Imatelj:
Hrvatski državni arhiv
Razdoblje:
1963 - 1965
Arhivske jedinica:
0.02 d/m
Tehničke jedinica:
kut.
Odgovornost:
Republička komisija za iseljenička pitanja
(stvaratelj)
Sadržaj jedinice:
Komisija je privremeno smještena u zgradi Republičkog sekretarijata za socijalnu zaštitu i u dopisima IVS-u moli da joj se riješi pitanje trajnog smještaja u prostorijama Doma iseljenika, uz Maticu iseljenika Hrvatske. Gradivo obuhvaća i zapisnik sastavljen u Republičkom sekretarijatu za socijalnu zaštitu o predaji inventarskih predmeta Komisiji, dopis o prijenosu inventara, dopis Komisije Republičkom fondu za neprivredne investicije za nabavu kancelarijskog namještaja, dopis Odsjeka kontrole korisnika koji posluju po predračunu Službe društvenog knjigovodstva o vođenju evidencije o imovini i dopise Komisije računovodstvu IVS-a o popisu imovine i Republičkom sekretarijatu za budžet i opću upravu sa obračunom režijskih troškova.
Vrste medija:
Papir
Vrste građe:
spisi
Stupanj sređenosti:
Arhivistički sređeno
Dostupnost:
Dostupno javnosti
Uvjeti dostupnosti:
Serija sadrži povjerljive i osobne podatke prema članku 18. Zakona o arhivskom gradivu i arhivima (NN 105/1997, 64/2000 i 65/2009) dostupne 50 odnosno 70 godina od nastanka gradiva ili 100 godina od rođenja osobe.
Uvjeti objavljivanja i umnožavanja:
Određeni su Pravilnikom o radu Čitaonice HDA te Pravilnikom o korištenju arhivskoga gradiva HDA.
Jezici:
hrvatski
Pisma:
latinica
Identifikator:
HR-HDA/AJ 188652
DRŽAVNI ARHIVI U RH
|
ARHIVI U EUROPI I SVIJETU
|
KONTAKT
Sva prava pridržana - Hrvatski državni arhiv e-mail:
arhinet@arhiv.hr